close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בעקבות המצב כיצד מתמודדים עם מצבי לחץ וחרדה בעזרת רפואה אלטרנטיבית

מערכת שורשיז אב, תשפא26/07/2021

מגוון התחומים והנושאים הללו מספק אפשרות להתמודדות עם מצבי לחץ ותחושות חרדה הנובעים ממשבר הקורונה והמצב הנוכחי

תגיות:
במידה ואתם מחפשים אחר מקצוע משמעותי וכזה התורם לשמירה ולשיפור איכות החיים, הרי שלימודי רפואה משלימה במכללה האקדמית בוינגייט פותחים לכם דלת ומגוון רחב של אפשרויות לתעסוקה בתחום הכה חשוב ומועיל. תחום הרפואה האלטרנטיבית זוכה לפופולריות רבה וזאת בזכות היתרונות הרבים שהוא מספק בדגש על האפשרות לשמור על בריאות ועל אורח חיים תקין ללא צורך בטיפול תרופתי. תחום הרפואה המשלימה מבוסס על צריכת מזונות טריים ובריאים, טיפול באמצעות חומרים טבעיים ומתן אפשרות לגוף להתגבר בכוחות עצמו על מחלות ובעיות בריאותיות שונות. רפואה אלטרנטיבית הינה שם כולל למכלול של שיטות ודרכי
אבחון וטיפול המהוות השלמה ולעתים אף חלופה לרפואה הקונבנציונלית. עם השנים, תחום זה הולך ותופס מקום מרכזי במקצועות הטיפוליים ומהווה דרך טיפול נוספת וחלופה מצוינת לרפואה הקונבנציונלית.

החשיבות והתרומה של תחום הרפואה אלטרנטיבית
כיום, גם רופאים קונבנציונליים מכירים ביעילות של טיפולים בתחומי הרפואה האלטרנטיבית ונעזרים בבוגרי מסלולי ההכשרה לרפואה משלימה במוסדות האקדמיים השונים שהוכשרו והתמחו בתחום כה חשוב ומרתק זה. השילוב שבין רפואה קונבנציונלית לרפואה משלימה מאפשר לרופאים להעניק למטופליהם מענה יעיל ומקיף. ללא ספק, השנה האחרונה התמקדה במשבר הקורונה והתאפיינה בתחושות של לחץ וחרדה. אחת הדרכים היעילות והנכונות להתמודדות עם מצבי לחץ ותחושת חרדה הינה באמצעות רפואה אלטרנטיבית. המכללה האקדמית בוינגייט מציעה לסטודנטים מסלול לימודי רפואה אלטרנטיבית לרכישת מקצוע ולבניית קריירה מוצלחת באחד התחומים המועילים, החשובים והמבוקשים ביותר כיום. במידה ואתם חובבי אורח החיים הבריא ודרכי הטיפול הטבעיות, אוהבים לעבוד עם אנשים ומחפשים אחר מקצוע עם תרומה ומשמעות, לימודי רפואה משלימה במכללה האקדמית בוינגייט הם התשובה והמקום הטובים והנכונים ביותר עבורכם.

מסלול לימודי רפואה אלטרנטיבית
הלימודים כוללים הכשרה והסמכה במגוון רחב של תחומים ונושאים בדגש על כושר ופעילות גופנית ושמירה על תזונה נכונה. תחומי הלימוד כוללים:
• לימודי נטורופתיה
• תזונה הוליסטית
• רפואת המגע
• תנועה הוליסטית
• רפואת הצמחים
• רפואה משלימה משולבת לבעלי חיים
• טיפול ממוקד התמכרויות
• קורסי אבחון
• האדם בסביבה ההוליסטית
• קורסי העשרה ולימודי המשך

שיטות ודרכי טיפול טבעיות
מגוון התחומים והנושאים הללו מספק אפשרות להתמודדות עם מצבי לחץ ותחושות חרדה הנובעים ממשבר הקורונה והמצב הנוכחי. כאשר אנו עוסקים במתן מענה לתחושות ומצבים רגשיים, הרי שיש לחזק בקרב המטופל את הביטחון והאמונה העצמיים ולכן האופציה הראשונה והטובה ביותר הינה טיפול באמצעים טבעיים ולא טיפול תרופתי. תחום הרפואה האלטרנטיבית מציע דרכי טיפול והתמודדות יעילות עם תחושות חרדה ודיכאון הנובעות מלחץ נפשי וזאת באמצעים ושיטות טבעיים. הרפואה האלטרנטיבית תאפשר להתאים ולבנות לכם תוכנית טיפולים איכותית, יעילה וספציפית הכוללת שימוש בצמחי מרפא, תזונה מאוזנת ובריאה, טיפולי מגע לשחרור והרגעה, טיפול בתנועה ועוד. כל אלה יאפשרו התמודדות עם מצבי הלחץ והחרדה המאפיינים את התקופה הנוכחית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה